Naszym zadaniem jest dostarczenie Kierowcy pełnej informacji i pomocy, tak aby korzystanie z auta było zgodne z zasadami bezpiecznego i poprawnego użytkowania pojazdu.

Podczas odbioru nowego samochodu otrzymasz od nas komplet informacji i dokumentów:

  • Kartę Serwisową z numerami telefonów,
  • Przewodnik Kierowcy
  • oraz Przewodnik Zwrotu Pojazdu.

Zawsze postępuj zgodnie z zaleceniami podanymi w tych dokumentach.

Samochód powinien być użytkowany zgodnie z zasadami przewidzianymi przez producenta opisanymi w instrukcji obsługi i książce serwisowej. Pamiętaj, że do najważniejszych czynności należy:

  • okresowe sprawdzanie poziomu oleju i innych płynów eksploatacyjnych
  • oraz wykonywanie okresowych przeglądów i badań technicznych.

Pamiętaj o sprawdzeniu poziomu oleju przed każdą dłuższą trasą.

Przegląd

Jeżeli chcesz dokonać przeglądu, naprawy mechanicznej lub blacharskiej, skontaktuj się z nami i przygotuj Kartę Serwisową – umówimy wizytę w warsztacie w dogodnym dla Ciebie terminie.

  • Pamiętaj, aby podczas wizyty w serwisie okazać Kartę Serwisową pojazdu.

Assistance w przypadku kolizji, wypadku, awarii

Usługa Assistance jest dostępna 24h na dobę.
W przypadku unieruchomienia pojazdu zadzwoń na podany na Karcie Serwisowej numer telefonu – operator Assistance poinformuje Cię o następnych krokach oraz udzieli pełnej pomocy.
W przypadku wystąpienia szkody komunikacyjnej warto wezwać policję oraz spisać oświadczenia od uczestników wypadku drogowego zawierające numery polisy ubezpieczenia OC, Auto Casco oraz ubezpieczenia Assistance. Może to skrócić proces likwidacji szkody.

  • Pamiętaj, aby zawsze powiadomić policję, gdy w wypadku są osoby ranne, sprawca wypadku jest pod wpływem alkoholu lub nie przyznaje się do winy, a także gdy zakres szkody jest znaczny lub w przypadku kradzieży pojazdu.

Wymiana opon

Jeżeli chcesz dokonać wymiany opon skontaktuj się z nami na numer telefonu podany na Karcie Serwisowej, a my poprowadzimy Cię przez cały proces.

  • Pamiętaj, że sezonowa wymiana opon jest dokonywana dwa razy w roku w serwisach współpracujących z Getin Fleet.

Karty paliwowe

Za pomocą karty paliwowej możesz dokonywać bezgotówkowego zakupu paliwa i innych artykułów (np. płyn do spryskiwaczy), czy też korzystać z myjni.

  • Pamiętaj, że każda karta jest przyporządkowana do pojazdu i wyposażona w indywidualny kod PIN.

Zwrot Pojazdu po zakończonym kontrakcie

Zwrot pojazdu można umówić telefonicznie, nie później niż 4 dni robocze przed planowanym terminem zwrotu. Należy zwrócić wszystkie dokumenty i materiały dostarczone wraz z pojazdem takie jak Dowód Rejestracyjny i Książka Serwisowa.

  • Pamiętaj, aby przed oddaniem samochód był czysty, a wszystkie Twoje rzeczy zabrane ze środka.

Szerokiej drogi!

Pytania?

Czekamy na Twój telefon lub e-mail kontakt@getinfleet.pl
zadzwoń
+ 48 22 427 46 28
lub wyślij zapytanie

Informacja o plikach cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.