W Getin Fleet stawiamy na profesjonalizm, praktyczność i użyteczność. Dążymy do tego, aby nasze usługi były świadczone na najwyższym poziomie, a ich standard pozostawiał zawsze dobre wrażenie. Dbamy przy tym o zadowolenie i satysfakcję Klientów. Wszelkie reklamacje traktujemy jako źródło informacji o naszym działaniu. Są one motywacją do rozwoju jakości naszej obsługi.

Cenimy i szanujemy zdanie naszych Klientów. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości, zobowiązujemy się dokonać szybkiej i uważnej analizy, aby bezzwłocznie podjąć działania w celu znalezienia efektywnego rozwiązania.

Prosimy o przesyłanie reklamacji za pośrednictwem poniższego Formularza reklamacyjnego lub przekazywanie ich bezpośrednio do Konsultanta.

ZASADY SKŁADANIA I ROZPATRYWANIA REKLAMACJI PRZEZ KLIENTÓW – OSOBY FIZYCZNE

  1. Ilekroć w niniejszych Zasadach mowa jest o:
    1. Kliencie – należy przez to rozumieć klienta podmiotu rynku finansowego w rozumieniu ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym Dz. U. 2015 poz. 1348, który zawarł umowę ze Spółką
    2. Spółce – należy przez to rozumieć Getin Fleet S.A.

  2. W przypadku niezadowolenia Klienta z usług świadczonych przez Spółkę, Klient uprawniony jest złożyć reklamację:
    1. osobiście podczas wizyty w placówce Getin Fleet SA, ul. Połczyńska 31a, Warszawa 
    2. listownie - Klient wypełnia formularz zgłoszenia reklamacji i wysyła go na adres: Getin Fleet SA, ul. Fabryczna 6, 53-609 Wrocław
    3. ustnie – telefonicznie pod numerem telefonu: +48 22 427 46 28
    4. w formie wiadomości elektronicznej - Klient wypełnia formularz zgłoszenia reklamacji i wysyła go na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
      lub wypełnia formularz kontaktowy na stronie internetowej Spółki.

  3. Reklamacja powinna zawierać
    1. Dokładny opis zdarzenia, którego dotyczy.
    2. Wskazanie zastrzeżeń, uwag co do usług ferowanych/wykonanych przez Spółkę.
    3. Wyraźne wskazanie roszczenia Klienta względem Spółki.

  4. Reklamacje są rozpatrywane w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia otrzymania reklamacji przez Spółkę.

  5. Klient zostanie poinformowany o wyniku rozpatrzenia reklamacji przez Spółkę, a odpowiedź zostanie udzielona w formie pisemnej, za pomocą innego trwałego nośnika informacji lub na wniosek Klienta poprzez wiadomość e-mail. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie odpowiedzi przed jego upływem.

  6. W sytuacji gdy okoliczności sprawy, której dotyczy reklamacja uniemożliwiają rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w terminie wskazanym w pkt. 5 powyżej, Spółka zawiadomi Klienta w trybie określonym w pkt. 6 powyżej, że odpowiedź będzie wysłana w terminie nie dłuższym niż 60 dni od dnia otrzymania reklamacji przez Spółkę. Zawiadomienie zawierać będzie: informację co do przyczyn opóźnienia, wskazanie okoliczności, które muszą zostać ustalone dla rozpatrzenia sprawy oraz określenie przewidywanego terminu rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi.

  7. W przypadku uznania przez Spółkę, że reklamacja jest zasadna, roszczenie podniesione w reklamacji rozpatrzonej zgodnie z wolą Klienta zostanie zrealizowane w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia sporządzenia odpowiedzi na reklamację.

Informacja o plikach cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.